Friday, August 7, 2009

FAMILY IS MY EVERTHING


ni keluarga aku .adk2 aku smua kcik2 lagy.paling bsar pon darjah satu.mimie name dye.tpy adk aku yg laen2 smua muke cine laa.mymum pon muke cine.dorang ni ade mix2 cine sbb opah aku mmg cine pon.tpy mse mude2 jela.skrang daa jdi opah melayu yg terbaik.haha,aku ni kire bnyak beban jgak laa.nk kne jge 4 bdak2 nie.tpy maid ttp ade laa.klo tak mmg mati laa aku.ahahaha.aku syg dorang doe.dorang laa tmpat aku mngadu,lap peluh,mintak duet,gelak ketawa dan maen polis and three same2.ahahahah.giler best kn.nnty adk2 aku daa bsar,aku nk dorang ni,jdi pramugari ,doktor,peguam,and arkitek.baru mashuk skit dapt rase duet dorang.aahha.aku ni diploma pon tkde.UPSR &PMR jgan ckap laa.dpat pon 1A jew.ckup2 mkn jela.aha.so hope ape yg aku ckap ni,jdi knyataan jela.mls nk ckap bnyak2.nnty bkan korang nk bace pon.ahahaha.

No comments:

Post a Comment