Friday, August 21, 2009

puasa tetamu kita.

today,1st day umat islam smua mnyambut ketibaan bulan puasa.pkol 5 aku bngun.tuw pon auntie yg kjutkan,klo tak mmg xpuasa aku .ahaha.then pegy cuci muke .ambik nasi then tgk dlm periuk ade gulai ayam.fuyoooooo,favourite aku tuw.hahaha.mnum ais milo ais pagi2.mmg best .orang tua2 ckap klo nk tahan lama lbih afdal minum air coke.hahah.then lpas sahur jew,tros laa tgk tv,bkak jew channel 131 astro mustika ade cter hantu .wahhh cter aku suke plak tuw.cter ape ntah name dye.tpy best laa.then daa abis aku tros tdo.bngun plak pkol 12.waktu sllu aku bngun .but tuw kire awl laa.sllu pling lmbat pkol 4 .tpy sbb puasa,xkan nk bngun lmbat plak .nnty batal laa puasa.ahaha.aku dala nk buat rekod.klo thun ni puasa pnuh ,kire aku champion dalm family aku .6 tahun berturut2 puasa xponteng.mahu challenge kew?aahaha.so now,aku mnunggu saat berbuka plak.jam smkin cpt berlalu .perot aku cm biase jew.xbuat hal pon .ahaha.ptg kng nk pegy bazar.nk beli lemang.ahahahahah.chauuu.

No comments:

Post a Comment